Online dienstverlening

Wij bieden je heel wat online tools aan. Een afspraak maken, Mijn ABVV en elektronisch stempelen. Wij breiden onze é-dienstverlening geleidelijk aan uit.

Maak een afspraak op dinsdagnamiddag

Waarom nog wachten? Maak een afspraak en vermijd een wachtrij! Ook de tijd die je aan het loket doorbrengt zal korter zijn omdat wij je dossier vooraf kunnen voorbereiden.

Online stempelen

Ben je volledig werkloos? Dan kan je je stempelkaart ook elektronisch invullen. Vraag een kaartlezer aan in jouw ABVV kantoor. Ga je voor het eerst aan de slag met het online systeem? Spring dan even binnen. Onze medewerkers schrijven je in en tonen je hoe het werkt. We geven je gratis een kaartlezer mee zodat je van thuis uit elektronisch kan stempelen.

Mijn ABVV

Via Mijn ABVV heb je toegang tot je persoonlijke dossier: gegevens controleren, de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkering opvolgen kan voortaan van thuis uit. Je hebt ook toegang tot je fiscale fiche en andere attesten.