Vormingsaanbod 2022-2023

Je bent militant en je hebt ambities? Bekijk hier het vormingsprogramma voor het schooljaar 2022-2023! Wees er snel bij!

Goesting in vorming bij het ABVV?

Kennis vergaren en je netwerk vergroten op een (inter-)actieve manier, daar staan we garant voor tijdens de opleidingen van het ABVV. In onze vormingen krijg jij als militant of delegee ondersteuning in zowel je syndicale als maatschappelijke engagement. In een maatschappij en economie onderhevig aan constante verandering, dringt de nood om bij te leren zich op. Daarom breiden we het vormingsaanbod in Vlaams Brabant dit jaar fors uit. Zo komen we nog meer tegemoet aan jullie noden en kunnen we samen nog meer impact hebben in de bedrijven. Via onze opleidingen kan je niet enkel je kennis verbreden, maar ook je communicatievaardigheden en onderhandelingstechnieken ontwikkelen. Van beginner tot ervaren delegee, bij ons zit je goed. We gaan steeds uit van de praktijk en realiteit waarin jij je bevindt. Het is niet altijd evident om een syndicaal engagement op te nemen. Een luisterend oor bieden aan je collega’s, sociaal overleg, onderhandelingen voeren, … het vraagt moed en extra inspanningen waarin het ABVV je voor de volle 100% ondersteunt. Door het uitwisselen van verhalen en ervaringen van andere militanten en delegees uit verschillende bedrijven en sectoren, sta je na een vorming niet alleen sterker in je schoenen, maar kan je ook rekenen op een groter (intersectoraal) netwerk.

Inschrijven

Download onderaan de brochure met alle informatie en de data. Om in te schrijven voor de vormingen kan je contact opnemen met jouw centrale: AC: Elsy Beddegenoodts, elsy.beddegenoodts@accg.be BBTK: Jhona Coekaerts, JCoekaerts@bbtk-abvv.be HORVAL Brussel: Sofie Van Buggenhout, s.vanbuggenhout@fgtb-abvv.be HORVAL Leuven: Pieter Van der Elst, pieter.vanderelst@abvv-horval.be of Bert Verhoogen, bert.verhoogen@abvv-horval.be BTB: Sandra Langenus, sandra.langenus@btb-abvv.be

delegees militanten vorming