Kantoren niet publiek toegankelijk - tijdelijke preventiemaatregel Corona

Uiteraard kan je op het ABVV blijven rekenen. Wij blijven je dossier zoals steeds verder opvolgen van A tot Z. Lees hier hoe je ons kan bereiken.

We bevinden ons momenteel in een sterk verhoogde alertheid om de verspreiding van het Corona-virus tot het minimum te beperken. Daarom zijn onze kantoren voorlopig niet publiekelijk toegankelijk. Dit in het belang van jouw gezondheid en die van onze medewerkers. Uiteraard kan je op ons blijven rekenen en contact met ons opnemen bij vragen.

Mail ons

Via mail kan je ons altijd contacteren. Hier vind je onze mailadressen terug, per regio.

Bel ons

Telefonisch kan je ons elke werkdag bereiken. De telefoonnummers van onze kantoren vind je hier.

Tijdelijke werkloosheid

Heeft je werkgever tijdelijke werkloosheid ingeroepen?

Vraag je uitkering aan van bij je thuis via www.tijdelijkwerkloos.be. Zo kan het snel, zonder verplaatsing en veilig!

Bekijk ook dit handige overzicht met concrete basisinformatie in 25 veelgestelde vragen.

Documenten bezorgen

Deponeer je documenten in één van onze brievenbussen of bezorg ze per post. Onze brievenbussen worden minstens 2 keer per dag geledigd. De adresgegevens van onze kantoren vind je hier.

Elektronisch stempelen

Ben je volledig werkloos? Dan kan je je stempelkaart op de computer invullen en doorsturen. het enige wat je nodig hebt is een elektronische kaartlezer of de ITSME-app. Meer info over elektronisch stempelen vind je hier.

Mijn ABVV

Via Mijn ABVV heb je toegang tot je persoonlijke dossier: gegevens controleren, de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkering opvolgen, toegang tot je fiscale en andere attesten? Het kan allemaal van thuis uit.