Union Law, ABVV experten in sociaal recht

Gratis juridische bijstand

Niets zo fijn als een toffe job. Maar soms loopt het fout: een conflict met je werkgever, het bedrijf sluit, je loon wordt niet correct betaald, een arbeidsongeval, onterecht ontslag… Op dat moment kan je rekenen op de ABVV experten in sociaal recht om jouw belangen te verdedigen. We adviseren, bemiddelen en begeleiden in geschillen met de werkgever op vlak van arbeidsrecht en in het sociale zekerheidsrecht. Als het moet verdedigen we je tot in de Arbeidsrechtbank, leiden je zaak in, pleiten en zorgen voor de dagvaarding. De expertise die we doorheen tientallen jaren hebben ontwikkeld binnen het vakgebied van sociaal recht is uniek. Op Union Law kan jij als ABVV-lid rekenen.

Ons Team

Union Law beschikt over een team van ervaren juristen, pleiters, advocaten en medewerkers, in de kantoren te Brussel, Leuven, Hasselt, Sint Truiden, Mechelen en Turnhout.

Contact

Neem contact op met je beroepscentrale. Op die manier wordt een eerste intake gedaan en bekijken we samen hoe we je dossier aanpakken.

Deel deze pagina: